Zgłoszenie szkody Zgłoszenie szkody

Jak zgłosić szkodę krok po kroku.
  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszenia szkody wybierając zakładkę „Zgłoś szkodę".
  2. Dołącz dokumenty wskazane na końcu formularza.
  3. W ciągu kilku dni otrzymasz odszkodowanie na wskazany rachunek bankowy. Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych informacji maksymalnie w ciągu 7 dni skontaktujemy się z Tobą.
 
Kiedy zgłosić szkodę?
Szczegółowe terminy zgłaszania szkody wskazane są w OWU. Zalecamy zgłosić szkodę niezwłocznie, po jej nastąpieniu.
 
Jakie dokumenty należy złożyć aby otrzymać odszkodowanie? 
W zależności od rodzaju szkody wymagane dokumenty mogą się różnić. W formularzu zgłoszenia szkody  znajdziesz informacje na temat dokumentów jakie  należy dołączyć w celu rozpatrzenia Twojej szkody. Jeśli nie masz wszystkich dokumentów lub nie możesz ich dołączyć, prześlij je na adres: odszkodowanie@interpolska.pl.
 
Mam problem z dołączeniem załączników do zgłoszenia szkody. 
Używaj formatów: JPEG, TIFF, PNG, PDF. Jeśli nadal masz z tym kłopot, prześlij je na adres e-mail odszkodowanie@interpolska.pl. W temacie koniecznie podaj numer, który otrzymałeś przy zgłoszeniu.
 
Na moją skrzynkę e-mail'ową nie przyszła wiadomość z potwierdzeniem zgłoszenia szkody.
Sprawdź w swoim programie pocztowym, czy wiadomość nie znajduje się folderze Spam.
Jeżeli nie znajdziesz wiadomości z potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia przez INTER skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
 
Wypełniony przeze mnie formularz zgłoszenia szkody zawiera błąd, jak mogę go poprawić?
W celu usunięcia  pomyłki skontaktuj się z nami: formularz kontaktowy.
 
Gdzie  mogę sprawdzić na jakim etapie postępowania odszkodowawczego znajduje się mój wniosek?
- jeśli jesteś naszym Klientem, zaloguj się i sprawdź status szkody  w zakładce „Moje polisy"
- jeśli nie jesteś naszym Klientem, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy
 
Mam nowe informacje/ dokumenty dotyczące zgłaszanej przeze mnie szkody. Co mam zrobić?
Prosimy o przesłanie  informacji lub skanów dokumentów na adres: odszkodowanie@interpolska.pl. W temacie podaj numer, który otrzymałeś przy zgłoszeniu.
 
Czy zgłoszenie szkody przez Internet jest bezpieczne?
Tak. Wszystkie dane niezbędne do zgłoszenia szkody, podlegają ochronie szyfrowanego połączenia SSL, broniącego dostępu do Twoich danych przed osobami postronnymi.
 
Pojawiły  się błędy w działaniu serwisu internetowego www.inter-direct.pl jak mogę sobie z nimi samodzielnie poradzić?.
Serwis działa poprawnie z następującymi przeglądarkami: Google Chrome w wersji co najmniej 30.0, Mozilla Firefox w wersji co najmniej 24.0, Internet Explorer w wersji co najmniej 9. Jeżeli po aktualizacji przeglądarki serwis nadal nie działa poprawnie skontaktuj się z nami: formularz kontaktowy.