Najczęściej zadawane pytania
Zakup polisy
Jak kupić ubezpieczenie?
Polisę ubezpieczeniową możesz kupić w 4 prostych krokach:
Czy zakup polisy przez Internet jest bezpieczny?
Tak. Wszystkie czynności, czyli wyliczenie składki, złożenie wniosku jak również płatność odbywa się przy użyciu obecnie najbezpieczniejszego szyfrowanego połączenia SSL, broniącego dostępu do Twoich danych przed osobami postronnymi.
Pojawiają się błędy w działaniu serwisu internetowego.
Serwis działa poprawnie z następującymi przeglądarkami Google Chrome w wersji 30.0, Mozilla Firefox w wersji 24.0, Internet Explorer w wersji 9 lub nowszymi wersjami tych przeglądarek. Jeżeli po aktualizacja przeglądarki serwis nadal nie działa poprawnie prosimy o wysłanie wiadomości przy użyciu formularza kontaktowego. formularz kontaktowy.
Mam problem z płatnością.
Najszybciej wyjaśnisz sytuację kontaktując się z nami przy użyciu formularza kontaktowego.
Po opłaceniu polisy, na moją skrzynkę e-mailową nie przyszedł e-mail z polisą.
Po pierwsze sprawdź w swoim programie pocztowym folder Spam. Jeżeli i tam nie znajdziesz naszej wiadomości wyślij zgłoszenie przy użyciu formularza kontaktowego (podlinkowany).
Czy za zakup polisy otrzymam fakturę VAT?
Nie. Zgodnie z §.17 ust.2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011 nr 68 poz. 360), polisa stanowi dokument równoważny fakturze.
Ponadto zgodnie z Art. 43 ust. 1 pkt 37 Ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 z póź. zm.), działalność ubezpieczeniowa jest przedmiotowo zwolniona z VAT.
Co zrobić, gdy polisa zawiera błąd?
W celu zgłoszenia pomyłki skontaktuj się z nami: formularz kontaktowy.
Potrzebuję wsparcia Doradcy INTER przy zakupie polisy
W celu nawiązania kontaktu z Doradcą INTER, wypełnij: formularz kontaktowy.
Jak mogę ubezpieczyć dom lub mieszkanie, pod cesję bankową?
W celu dopełnienia niezbędnych formalności, po dokonaniu zakupu, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Czy ochrona ubezpieczeniowa działa już od momentu zakupu polisy?
Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się po opłaceniu składki lub jej pierwszej raty. W dniu wskazanym
w polisie, jako początek okresu ubezpieczenia.
Jak założyć konto w Portalu Klienta?
Konto możesz założyć klikając na link https://inter-direct.pl/rejestracja
Jakie korzyści wynikają z założenia konta w Portalu Klienta?
Założenie konta w naszym serwisie otwiera szereg nowych możliwości:
Polisę ubezpieczeniową możesz kupić w 4 prostych krokach:
- Na stronie głównej www.inter-direct.pl wybierz zakres ubezpieczenia. W pierwszym formularzu, podając podstawowe informacje na temat Twoich potrzeb wstępnie obliczysz składkę na naszym kalkulatorze.
- Otrzymasz dedykowaną propozycję ubezpieczenia. Możesz ją skorygować dostosowując zakres ochrony
i sumy do swoich indywidualnych potrzeb. - W kroku 3 podajesz niezbędne do ubezpieczenia dane.
- Po zatwierdzeniu Wniosku i opłaceniu składki, na podany we wniosku adres e-mail otrzymasz Polisę
w formie elektronicznej w formacie PDF. Jeżeli założyłeś konto w naszym serwisie Twoja polisa będzie
też dostępna w zakładce "Moje Polisy".
Czy zakup polisy przez Internet jest bezpieczny?
Tak. Wszystkie czynności, czyli wyliczenie składki, złożenie wniosku jak również płatność odbywa się przy użyciu obecnie najbezpieczniejszego szyfrowanego połączenia SSL, broniącego dostępu do Twoich danych przed osobami postronnymi.
Pojawiają się błędy w działaniu serwisu internetowego.
Serwis działa poprawnie z następującymi przeglądarkami Google Chrome w wersji 30.0, Mozilla Firefox w wersji 24.0, Internet Explorer w wersji 9 lub nowszymi wersjami tych przeglądarek. Jeżeli po aktualizacja przeglądarki serwis nadal nie działa poprawnie prosimy o wysłanie wiadomości przy użyciu formularza kontaktowego. formularz kontaktowy.
Mam problem z płatnością.
Najszybciej wyjaśnisz sytuację kontaktując się z nami przy użyciu formularza kontaktowego.
Po opłaceniu polisy, na moją skrzynkę e-mailową nie przyszedł e-mail z polisą.
Po pierwsze sprawdź w swoim programie pocztowym folder Spam. Jeżeli i tam nie znajdziesz naszej wiadomości wyślij zgłoszenie przy użyciu formularza kontaktowego (podlinkowany).
Czy za zakup polisy otrzymam fakturę VAT?
Nie. Zgodnie z §.17 ust.2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011 nr 68 poz. 360), polisa stanowi dokument równoważny fakturze.
Ponadto zgodnie z Art. 43 ust. 1 pkt 37 Ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 z póź. zm.), działalność ubezpieczeniowa jest przedmiotowo zwolniona z VAT.
Co zrobić, gdy polisa zawiera błąd?
W celu zgłoszenia pomyłki skontaktuj się z nami: formularz kontaktowy.
Potrzebuję wsparcia Doradcy INTER przy zakupie polisy
W celu nawiązania kontaktu z Doradcą INTER, wypełnij: formularz kontaktowy.
Jak mogę ubezpieczyć dom lub mieszkanie, pod cesję bankową?
W celu dopełnienia niezbędnych formalności, po dokonaniu zakupu, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Czy ochrona ubezpieczeniowa działa już od momentu zakupu polisy?
Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się po opłaceniu składki lub jej pierwszej raty. W dniu wskazanym
w polisie, jako początek okresu ubezpieczenia.
Jak założyć konto w Portalu Klienta?
Konto możesz założyć klikając na link https://inter-direct.pl/rejestracja
Jakie korzyści wynikają z założenia konta w Portalu Klienta?
Założenie konta w naszym serwisie otwiera szereg nowych możliwości:
- - dostęp do zakupionych polis,
- - uproszczonego zgłoszenia szkody
- - informacji o terminie końca ochrony ubezpieczeniowej.